آموزش چاپ نایلون

برای آموزش تخصصی با ما تماس بگیرید

آموزش چاپ نایلون

در این قسمت می پردازیم به آموزش چاپ نایلون و شما را با تمامی روش ها آشنا خواهیم کرد،نایلون ها به دو روش چاپ سیلک و چاپ فلکسو  انجام می شوند که در ادامه می گویم فرق این دو روش با هم چیست.
روش اول چاپ سیلک است که اگر مقاله های دیگر ما را مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که با چاپ سیلک می شود روی هر جنس سطح مسطح و مدوری چاپ نمود و بعضی از این چاپ ها پرس حرارتی می خواهند و بعضی ها ها نه.

خوب می پردازیم به چاپ نایلون به روش چاپ سیلک،در این روش نایلون ها بصورت پاکت آماده چاپ می شوند و حتما باید جرقه گیری شده باشند تا وقتی چاپ را روی آنها انجام می دهیم رنگ روی آنها نریزد دستگاه جرقه گیری از یک سری سیم های برق تشکیل شده است که با تولید گرما و بوسیله اشعه الکترونیک روی سطح نایلون باعث گرم کردن فیلم پلی اتیلن می شود و چربی سطح روی آن را از بین می برد و باعث می شود چاپ بر سطح نایلون بنشیند.

روش چاپ سیلک روی نایلون

چاپ سیلک یه دو صورت دستی و دستگاه نیمه اتومات انجام می شود و روش چاپ آهنا بوسیله ی شابلون که همان کلیشه می باشد است و نایلون را بصورت تک تک چاپ می نماید که گفته شد قبل از چاپ حتما می باید نایلون ها جرقه گیری شده باشد تا  بعد از چاپ رنگ روی آنها ریزش نداشته باشد.
رنگ های قابل استفاده برای چاپ که در آموزش چاپ نایلون گفته شد بیشتر از پی وی سی می باشد که ارزان و مقرون بصرفه است و برای چاپ هایی که سرعت بالالیی دارند بسیار مناسب است و اگر با دستگاه چاپ را انجام دهید می توانید روزی 5000هزار عدد چاپ را روی نایلون انجام دهید.

برای سفارش خدمات پرس حرارتی به این صفحه مراجعه بفرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

9 پاسخ

  1. سلام استاد گرامی وقتتون بخیر غفاری هستم از پارسا نقش
    سوال من خدمت شما این بود که برای کیسه های متقال بایستی از چه توری استفاده کرد ایا توری ۸۰ ماسبه با رنگ پیگمنت که فرمودید؟

    1. سلام آقا غفاری عزیز
      اگر از پیگمنت بنزین استفاده کنید باید مش 43 باشه.

  2. سلام بر شما استاد عزیز . آموزش ها تون عالیه . خواستم به این وسیله مراتب تشکر خودم رو اعلام کرده باشم . درود بر اندیشه زیبایتان . با ارزوی موفقیت بیش از پیش برایتان

    1. سلام و دورد به شما
      تشکر از قدردانی شما.تایید شما عزیزان باعث دلگرمی بنده می شود.مرسی از نگاه گرمتون.

    2. سلام
      همینکه شما عزیزان را خرسند می بینم برای من کافیه.ولی یک گلگی کوچیک هم باید از بعضی از دوستان بکنم.طرف زنگ زنده و انتظار داره فرمول رنگ و راه اندازی یک تولیدی را برایش رایگان انجام بدم و درخواست پول کردم ناراحت شده واقعا اون دسته از عزیزان که انتظار بی مورد دارند بهتره یکم بی انصافی رو کنار بگذارند.

  3. باسلام ادب.
    استاد واقعاً درود بشرفتون.الان این نکات وفرمودین .یک نفر بخواهد تا این حد بدونه باید کلی هزینه وقت بگذار..تا اینها را یا بگیر
    میمونه قسمت های تخصصی که اگر فردی دنبالش باشه یا باید .هزینه کنه.
    یا بمورزمان .درهین کار تجربه کنه تا یاد بگیره.
    ولی بنظرم دوستانی که علاقه دارن بهتره.هزینه کنن.استاد ببینن یا از خود شما یاد بگیرن .
    بازم دمتون گرم

    1. سلام و درود به شما عباس آقای عزیز
      آقا خیلی ممنونم بابت تعریف و تشکر خستگی منو بدر می کنید،تلاش من یک دعا خیر هست که شما برای من و پدر مادرم می کنید.موفق باشید

  4. سلام
    تشکر میکنم از اموزش های لازم
    تون ک خیلی ارزشمند هست.
    ی سوال داشتم از خدمتون
    تو چند تا از کارهایی ک ما با دستگاه انجام دادیم رنگ رو نایلون پخش میشد یا شره میکرد رو ساک پارچه ای هم دو رنگ می شد یا سایه می‌انداخت
    اگه علتش رو بفرمایید ممنون میشم

    1. سلام و خسته نباشید خدمت همکار محترم
      علت شره داده می تواند از سه دلیل باشد رنگ شل باشد، فشار اسکوییجی یا نورد زیاد باشد،لبه اسکوییجی گرد شده باشد.
      برای اینکه سایه نندازد بهتر است از زنگ مات استفاده کنید اگر رنگ شما براق است می توانید در یک کیلو رنگ 200گرم کربنات کلسیم با مش 5000هزار ریخته و با توری مش 80 یا 90 چاپ نمایید.
      موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =